Overlast Max Planckstraat

Verkeersdoorstroming wordt belemmerd door stapels pallets, geplaatste aanhangwagens, dubbel geparkeerde auto's, containers e.d. De bedrijfsvoering van ondernemers wordt daardoor gefrustreerd.

Reeds lange tijd is er een toezegging van het College richting ondernemers in de Max Planckstraat en omgeving om op te treden tegen overlast in de nabije omgeving.De eerste brieven hieromtrent zijn binnen gekomen in 2008, maar daarnaast zijn er ook diverse gesprekken geweest met ondernemers uit het gebied.

De fractie van de VVD constateert dat er op tot heden niet wordt opgetreden tegen de overlast door dubbel geparkeerde auto’s, geplaatste containers, aanhangers, stapels pallets en dergelijke. Juist op dit moment is deze omgeving erbij gebaat vrij te zijn van dergelijke obstakels, doordat er af en aan wordt gereden vanwege de afbouwen opslag van de strandpaviljoens.

Daarom heeft de VVD aan het College de vraag gesteld welke acties men op zeer korte termijn gaat ondernemen om de overlast te beperken en de doorstroming te bevorderen. Daarnaast ontvangt de fractie gaarne een voorstel voor een daadwerkelijke oplossing voor de lange termijn.