Gedeputeerde Staten akkoord met uitvoeringsprogramma entree Zandvoort

En zeer terecht is VVD-wethouder Belinda Goransson blij met het besluit van Gedeputeerde Staten om aan Provinciale Staten voor te stellen om het gereserveerde bedrag van 4,5 miljoen ter beschikking te stellen voor de herontwikkeling van Entree Zandvoort. Op haar facebooksite klinkt een luidkeels hoera voor de beslissing van Gedeputeerde Staten. Bijna aan de gang, sluit ze het bericht af.

De Middenboulevard kent een lange, zeer lange geschiedenis in Zandvoort. Diverse plannen die werden gemaakt en het vervolgens niet haalden, bestemmingsplannen die niet werden vastgesteld, inzet van verkiezingen... We laten het allemaal achter ons. Wilfred Tates zocht als wethouder de weg naar de provincie om het project Entree Zandvoort onder de aandacht te brengen. En met resultaat, want er werd in totaal een bedrag van 5 miljoen euro gereserveerd voor de herontwikkeling van het gebied. De afgelopen twee jaar is er zeer hard gewerkt aan dit project; het Uitvoeringsprogramma werd van onderaf opgebouwd. En hoe?! Het werd in de gemeenteraadsvergadering unaniem en feitelijk zonder debat aangenomen. En nu is het wachten op het besluit van Provinciale Staten. Wij kijken vol vertrouwen uit naar dit besluit.

De VVD Zandvoort-Bentveld feliciteert haar wethouder alvast met dit prachtige resultaat!