Afscheidsreceptie wethouder Belinda Göransson

Het gemeentebestuur van Zandvoort nodigt u uit voor de afscheidsreceptie van Gert Toonen en Belinda Göransson. Ter gelegenheid van dit afscheid willen zij graag nog eens het glas met u heffen, herinneringen ophalen en terugkijken op de plezierige samenwerking van de afgelopen jaren. Wij hopen u te mogen begroeten op woensdag 28 mei van 16.00 tot 18.00 uur in het Zandvoorts Museum, Swaluëstraat 1 te Zandvoort.

Belinda Göransson trad in 2011 aan als wethouder voor de VVD. In deze periode heeft zij zich naast haar portefeuille toerisme, economie en ruimtelijke ordening en financiën, ingezet tegen een windmolenpark voor de kust van Zandvoort. Als projectwethouder was Belinda verantwoordelijk voor Entree Zandvoort en Venster aan Zee.

Gert Toonen werd in 2006 wethouder voor de PvdA. Met hart en ziel heeft hij zich ingezet voor het sociaal domein. Ppl de kunst- en cultuursector kon rekenen op zijn niet aflatende inspanning. Verder was Gert zeer betrokken bij de Zandvoortse onderwijsinstellingen en sportverenigingen.

Burgemeester en Wethouders van Zandvoort,

De gemeentesecretaris,de burgemeester