Bijeenkomst commissie Toekomst van de VVD-structuur

Hoe moet de VVD er in de toekomst uitzien? Hoe kunnen we ook in de toekomst verder werken aan het liberaler maken van Nederland? Op deze vragen formuleert de Commissie Toekomst van de VVD-structuur antwoorden.

We willen heel graag weten hoe u over deze onderwerpen denkt. Onlangs hebben we de leden van de VVD hier via een enquête om gevraagd. Op de enquête hebben wij een enorme respons ontvangen. Veel dank daarvoor! In navolging hiervan wil de commissie graag over de partijstructuur verder praten met VVD leden, maar ook met niet VVD leden.

Er worden drie bijeenkomsten georganiseerd:
Maandag 2 februari 2015 van 20.00 tot 22.00 uur in Carlton De Brug; Arkweg 3 in Mierlo.
Zaterdag 14 februari 2015 van 13.00 tot 15.00 uur in Innstyle; Heerenweg 55 in Maarssen.
Maandag 16 februari 2015 van 20.00 tot 22.00 uur in IJsseldelta Center; Stadionplein 20 in Zwolle.

Bent u lid van de VVD? Dan kunt u zich voor een bijeenkomst aanmelden via MijnVVD. Wilt u een introducé meenemen? Dan is hij of zij van harte welkom om mee te denken over de toekomst van de partijstructuur. U kunt de naam van uw introducé doorgeven via uw inschrijving in MijnVVD.

Voor eventuele vragen kunt u terecht bij strategie@vvd.nl. Ik hoop velen van u op een van de bijeenkomsten te mogen begroeten.

Arno Brok
Voorzitter Commissie Toekomst van de VVD-structuur